حملات التسويق الاجتماعي عبر وسائل التواصل الالكترونية ودورها في التغيير الاجتماعي"نماذج للحملات الصحية والسلامة المرورية من موقع الفايسبوك والتويتر"

Authors

  • مليكة حاسي جامعة مستغانم

DOI:

https://doi.org/10.59791/arhs.v2i2.2524

Keywords:

Social marketing, social marketing campaigns, the Social media, social change

Abstract

we deal in this study with one of the fields of modern media which is the electronic networking sites, and one of the areas of marketing namely the social marketing,this latter seeks to make a change in the society by exploiting all the opportunities and means available; furthermore, the means of electronic media, including this latter which plays a great role in the reinforcement of social marketing campaigns with their various subjects , and by that attempting to deliver it to the various community layers to bring about an effective social change

Published

2017-07-01

How to Cite

حاسي م. (2017). حملات التسويق الاجتماعي عبر وسائل التواصل الالكترونية ودورها في التغيير الاجتماعي"نماذج للحملات الصحية والسلامة المرورية من موقع الفايسبوك والتويتر". Algerien, 2(2), 109–126. https://doi.org/10.59791/arhs.v2i2.2524

Issue

Section

##section.default.title##